It's getting closer

Min sista vecka jag har kvar här kommer ungefär se ut såhär:

Måndag-
 jobba, luncha på väla, handla present till värdfamiljen

Tisdag- jobba, fixa, försöka packa?

Onsdag- jobba, ut & äta med mami & kennan, träffa min pingla:)

Torsdag- jobba, handla med denise inför lör. fortsätta packa?

Fredag- jobba, hälsa på mina busar på halalid, umgås med suzan heeeela kvällen:D

Lördag- ett måste & börja packa, avskedsmiddag&utgång på kvällen!

Söndag- vakna till liv, avskedsmiddag för familjen/släkt

Måndag- On my way to USA !

Ja nu va de bara 7 dgr kvar, helt sjuuukt !

riktigt läskigt att tiden går så snabbt, men har ändå nt riktigt fattat att de e snart jag åker... mg. alla frågar om jag har börjat bli nervös, men jag svara nä.? e de sant eller jag ljuger kanske för mig själv.? hahah helt knäpp.. men ser verkligen fram emot de & de e ju positivt :D:D

Idag fick jag handlat presenter till värdfamiljen & även en adapter, check på de ! har precis skypat med mamman och lilltjejen i familjen.. :D nu ska jag deeecka !!! nighty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0