5 days left

oj oj oj vilken underbar helg jag har framför mig! min fre kommer bli toppen, ska som sagt hem till suzan och vissa från jobbet kommer att komma:) så de kommer bli en perfekt kväll:D sen lör kommer bli så jävla mkt ös så de kommer va skadat!! och på sön e de min avskedsmiddag för familjen/släkt.

just de, var och hämtade ut mitt visum igår som kom med posten för ngn dag sen. hahah vilket jävla hue man ligger inne med på den bilden...& de internationella körkortet har jag också varit och hämtat ut. min flygbiljett e utskriven och klar. asså check!:D känner mig rätt redo nu, (förutom packningen).. sjukt svårt vet nt alls vad jag vill ha med och vad jag vill lämna kvar:! ska ta tag i de imorgon eller fre eller ja nu snart iaf!..

sen glömde jag sä att mina flygtider kom när jag var i stockholm och jag kommer flyga med två andra tjejer hela vägen, vilket känns bra:) alltid kul att ha någon att flyga med. de va en dansk tjej (som maila mig idag och sa att hon skulle åka med samma) och sen e den andra en svensk.  


5dgr kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0