I'm always gonna wanna blow your mind

en underbar dag & jag säger de igen, hur fan ska jag klara mig utan mitt jobb?

idag drog jag till familia och fika med frida. hon jobbar endå på JC så de var perfekt. satt oss på espresso house. sen  skulle hon jobba igen och då kom denise så vi gick in på city gross och handla allt till lör :D de e en vän som är värd mer än guld, och jag kommer sakna henne så sjukt mkt! 

ska försöka decka tidigt ikväll, ska upp jätte tidigt imorgon och jobba. sista dagen på sundspärlan imorgon. FYYYYFAN! vill nt ens tänka på de ! sen när jag har slutat ska jag direkt till tågaborg och sä hejdå till dom busarna där:/ (för er som nt har förståt så jobbar jag på ett dagis som är uppdelat på två ställen. ett som ligger på tågaborg och de andra ligger på sundspärlan). just saying' !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0