Check

phuuuuuuu here min gud va de visumet ska ta tid. eller e de bara jag
som tkr de? ja nu e de fixat iaf och papperna är klara. har t.o.m bokat tid till ambassaden nu :D fan va gott de e när man kan checka av saker. så den 20 eller29 kommer nt ihåg hahhaha ska jag iaf till stockholm. (står i papperna).. sen e visumet helt klart. okej nu ljög jag, jag har en sak kvar.. ska köra in till stan nu och betala in visumet också (1120kr). de går snabbt & seeeeeeen e de klart.! va först lite nervös över att där kanske nt va ngn tid på ambassaden kvar innan jag ska åka så jag hade fått åka senare. men jodå där fanns !(: och tur va de...

4v kvar nu, tiden går snabbt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0