American ambassade, Check

ojojojo vilken morgon..hoppa upp kl 7, sen va de bara mot tunnelbanan. skulle ta tåget 8. allt var lugnt och jag hoppa på. sen gick strömmen och vi var tvungna att hoppa av på ett ställe jag nt visste va de va. bra läge när jag skulle
till ambassaden... gick upp och leta efter en buss som kunde ta mig dit. men fick ta en annan och sen hopppa på rätt buss på ett annat ställe. va sjuuuukt nervös över att jag nt skulle hinna.. som tur va lyckades jag komma i tid endå.
jävla kaaak morgon..väl där så gick de snabbare än förväntat. stod i kön där ute i kanske 10min bara. sen fick man gå igenom en säkerhetskontroll precis som när man ska åka flyg. lämna in min hög med papper till en tant i luckan, efter de gick jag ut i ett väntrum där alla satt och väntade på deras tur. när dom ropa upp mitt namn (jag vänta ca.1h) så va de en liten intervju på 3min jag va på. sen va de klart:) åkte hem (sviin hungrig) och kassta i mig käk. decka i soffan och nu ska jag snart hämta barnen på dagis:). så jävla härligt att jag äntligen kan checka av detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0