Fill up my cup, mozoltov

oj har glömt skriva att de nt blev stockholm nu den 21 vilket ni nog
redan har fattat,hahah. åker dit nu på mån den 27 istället så flyget e bokat nu.
packa gör jag på sön, sen kommer jag hem på fredagen den 30. en liten tripp är aldrig fel..
något jag ser framemot :D hahah jag kan öva nu innan jag flyger iväg på riktigt..

ikväll blir de faktist utgång med mina pinglor (m&a).. tänkte skriva de va läängesen
vi va ute med angelica men ikke. bara ngra veckor sen ju(; ska bli kul iaf !!

vi var och käka på haket innan och ja jävlar va mätt jag blev, helt död efter.
men gott va de och mysigt hade vi:)

nu måste jag hoppa in i duschen sen bege
mig för att svepa hos mia.. KYSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0