I gotta make the first move

val hit och val dit. är inte så jävla insatt i de och drf kan jag berätta rakt ut att
jag rösta blankt... & de här med SD ? heeeellt craazy !... faceboken spammas sönder
utav alla som skriver om dom och allt annat. jag vill förstå politiken  egentligen..
hade varit kul och kunna vara delaktig själv men om man inte förstår
så blir de automatiskt att man skiter i de.. synd faktist. men skulle jag lära mig politik
hade jag väll fått sitta bakom skolbänken 7år framåt. hahahh okej krydd men endå..
 
till ngt roligare nu (;  tänkte visa vad jag har kvar
att göra innan jag beger mig:


- Stockholm (visumet)
- ett foto (med till sthlm)
- Skicka efter mitt internationella körkort (10dgr innan)
Ny data 
- Hälsokontroll
- Betala räkningen till SI
- Packa
- Avskedspartaj

de går snabbt nu. vet nt riktigt hur man ska hinna med allt.
Idag är de exakt 21dgr kvar till NY och 25dgr kvar tills jag får träffa min värdfamilj i CT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0