It's all about give and take

Har haft en uuuunderbar dag idag. förutom att jag snear sönder för ingen kan
hjälpa mig med en lokal. men de ordnar sig nog endå hoppas jag... för jag vill ju verkligen ha
avskedspartaj!

har iaf först jobbat idag med mina busar, underbara Suzan och hanna:D
sen körde jag och gjorde ngt jag inte gjort på..ja 2-3år?...jag var och red saga (min syrras häst)
hade ju hand om henne i 2år innan sen hade jag nt tid. men så idag red jag henne igen och fyyfan
va kul de var!!!:)kommer dock gå som ett mongo imorgon..men bra träning..
efter de körde jag hem och bänka mig framför idol med min plutti.

nu ska jag hoppa in i duschen
sen ska jag faktist decka.. upp och jobba imorgon igen:D:D:D längtar redan !

ps. min blogg blir snart läcker (;!

och en sak till. imorgon kommer jag bli sviiiiiiiin glad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0