My feet don't touch the floor

Såja kom hem för 1h sen. har packat upp, lagt in lite bilder och sen kom min bror innan och installera ett program till mig på datan:) ska snart käka och duscha sen styr jag mig rätt bort till min pingla:D blir idol och mys ikväll!


en bild från när jag lämnade storstaden, Stockholm:!


och en bild när jag kom till skåneland! hahah man märker verkligen skillnad... här e de bara massa åkrar och småhus...men de gillar vi de med (;



älskar bilderna man tar på molnen när man e uppe i luften :)&  varenda gång jag flyger önskar jag att man bara kunde studsa runder på molnen, hahah knappt geek! men sjuukt härligt om man hade kunnat, ellerhur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0