One step close to paradise

hiheiheoheooeihjeh så då var jag framme i stockholmo!
Har packat upp mina saker, kollat runt ii huset :) sviiiiiiiiiiiiinit fint.
och mitt rum e riktigt mysigt. stor säng, där kommer jag sova gott:D mami och sophie lämna mig innan vid flygplatsen. hahah de kändes som om jag skulle utomlands  när jag skulle flyga. har flugit xantal gånger innan men aldrig inrikes ! . kan sä en sak, fyfan va fint de va när man kom precis ovanför stockholm. alla ljusen va tända och allt bara lös. cooosy :D imorgon blir de staden och utforska stureplan. kanske hittar ngt litet (; ska även ringa en kompis som också är här nu! och på ons blir de ambassaden, se hur de går..tänkte slänga på en film nu på datan, sen decka..

Ps. Ni håller räkningen nu va? . 2v exakt kvar innan jag beger mig mot usa ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0