11sep

igår fira vi mia som har fyllt 20:) Först på dagen va jag med min syster på sofieroutställningen.
e där varje år och de e alltid lika kul att dra dit och kolla. sen rätt hem  och börja göra v mig för att sen dra till jojje på pre-party. va dock nt där så länge för jag kom rätt sent. iaf sen gick vi till lokalen där resten av folket va. dirr när vi kom så bjöds de på mat. va svin hungrig så de va perfa. sen blev de en massa dricka och dans.
vid 11 eller ngt drog vi in till staden. först upp på shakespear pissa och shota. sen vidare
till tivvan. in tog en stämpel sen mot bulls. hahah helt sjukt. shota ngt mög...sen tbx till
tivvan. dansa som ett djur både på schlager och rnb scenen med martina. ikke lugnt.
sen helt plötsligt drog jag hem med ted och fröss. hhahah va nog rätt död. fröss mamma hämta oss. sen när jag kom hem va jag riktigt hungrig. så jag börja mecka med lite mat som fanns i kylen de blev sallad och ngn gryta. hahhahha asså när jag vakna imorse och såg de, höll jag på att spy. såg ut som.. ja fyfan. och inga bilder blir de, för jag glömmde min kamera hemma såklart...Tack för kvällen mia, hoppas du hade kul ♥


hahahah jag bjuder på denna från rhodos ! knappt suddig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0