We go cruising to entertain ourselves

hahaha asså jag vetifan vad jag sysslar med på bloggen. skulle ändra lite
på designen men de går ju käpp rätt....får fortsätta med de projektet senare igen.

idag va de först jobb, sen åkte jag och betala mitt visum (de va stängt igår).
sen körde jag syrran till ett möte, dumpa av henne hemma och sen drog jag hem. 

har lite små paniiik. måste fixa lokal om jag nu ska ha min avskedsfest någon gång..aaaaa tiden rinner iväg och snart e alla helger uppbokade.. imorgon, ja tar tag i de imorgon..!!!

just nu sitter jag och väntar in iiiidddoooll & kränger en burk oliver. utan krydd käkar en halv burk om dan. morgon, middag kväll, hahah  


sjuuuuukt gott !!



Kommentarer
Postat av: Victorhelene

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 15:58:03
URL: http://victorhelene.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0