You don't have to look around

Okej de va denna helgen de.
Fre:
x idolmys hos angelica
x mia's place
x utgång
x bulls, bakom, utposten, mogwai (stavning?)....
x ramlösa
x decka

Lör:
x svepning hos mia
x utgång
x stinsen, tivvan, bulls..
x ööste
x mia begav sig
x jag tog taxi med grabbarna grus
x hem, deeecka

lagom helg.. eller finns lagom? han va nt med i lör iaf hahaha!
men enda sen vi kom hem från rhodos så har utgångarna känts så jävla
laaaaaaaame! fast de kan jag förstå. för de går nt att mäta sig med utomlandspartaj.
jag menar värmen, drinkarna, folket aaaaaaaalllt!! MEN jag packar väskan och sticker snart igen ju!! nu sksa jag sova iaf. nighty night (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0