There's no time to lose

Har tänkt mkt på att jag faktist snart reser iväg ett bra tag framöver.
Vill spendera så mkt tid jag bara kan med familjen, vännerna, mina busar och ja alla,
tiden går så snabbt. nervositet har inte kommit än iaf..rätt skönt.just nu
känns det som om den inte finns. ser detta som en upplevelse och inte som ett farväl
föralltid. men gud va jag längtar:D:D next stop usa.!


den röda pricken är där jag kommer bo:)

Tänkte att jag skulle börja sortera bland alla mina kläder idag, så de e gjort.
ska bara ta med de jag absolut använder.. kommer dock bli svårt att börja
packa sen när de e dags.för hur packar man ner 1år i en resväska? haha okej blir nt att jag kommer packa för ett år xakt för jag menar jag kommer ju gå loss i affärerna där;)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0