Walking gets too boring when you learn how to fly

Jaha de va denna helgen.. fre va jag ute med töserna. hade riktigt roligt:)
sen igår var jag faktist nt ute.? jaaaag vet, men kände absolut nt för de.
spendera min kväll hos en kompis istället. kolla lite film och käka pizza:).. sen idag har jag
först varit på landskronabadet med mami, sophie och liam... hahahah & ja jag hade sjukt kul. sen vid 1 åkte vi hem..då började jag sortera mina kläder. riktigt skadat att jag hittade en hundring i ett par gamla jeans som jag nt använt på 7tusen år.. hahha blev riktigt glad.. FYI, jag hade skadat mkt kläder. gav bort en hel del kassar. men skönt för nu har jag bara kläder jag vet jag kommer använda kvar. check check.. efter de drog jag till min syster och red saga:D förjävla bra gick de & riktigt kul va de ! sen hem & duscha. har nästan precis kommit hem, gick en runda med t innan:) kan inte fatta att de antagligen va sista gången jag träffar honom innan jag åker:/ traadigt.  får hoppas han hinner hem innan jag sticker....

imorgon ska jag in till stan med min pingla. jag ska fota mig i en sån apparat så jag kan ta med de
till ambassaden på ons. sen kanske vi lunchar osså :) efter de sticker jag till flygplatsen
och sen blir de stockholm.. ska bli kul :) asar nog datan med mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0