Lovely day

Underbar dag idag.. vakna först vid halv 8 av att min mobil ringde. en liten filur som ville sä hej:) sen vakna jag igen vid halv 9. upp där uppe och sa hejdå till andrea, niklas och barnen för dom skulle till jobbet och dagis. sen hade jag huset för mig själv tills de va dags att dra sig mot tunnelbanan. skulle möta ina i stan:) hahah vilket fail jag gjorde när jag skulle lösa sån biljett hos en man. först fråga han mig hur gammal jag var, så sa jag då 20. så skulle jag gå bort till en annan man och köpa själva biljetten. så fråga han om jag var under 18 eller över för de va billigare under. så sa jag att jag var 18. sen när jag kommer ut så visade sig att jag var tvungen att gå tbx och visa den jävla biljetten för den första mannen. så såg han på biljetten att det var barnbiljett så sa han att jag precis hade sagt att jag var 20 HAHAHHAHAHHAHH okej failfailfailfailfail..fick dra till med en vitlögn för att rädda mig själv.

sen iaf möte jag ina och vi gick dirr till ett lunch ställe, för vi var svin hungriga. käka en riktigt asså riktigt god ceascar sallad på ett ställe & de va nt lite mat man fick..! skratta en jävla massa där inne, sen gick vi runder och tittade i affärerna. fick med mig lite saker hem;) sen vid halv 4 gick vi åt olika håll.. när jag kom hem decka jag rätt snabbt framför tvn.. sen kom dom andra hem. så då blev de lite lek och bad. barnen somna för ett tag sen, och vi har precis käkat gott ! nu ska jag bara starta en film och sen sooooova, e riktigt sliten!  


bild från nid's 20års partaj i feb!     tack för idag snygging:) ♥

ska upp tiiiiidiigt imorgon, för då e de ju dags för ambassaden.. hoppas de går snabbt och enkelt!! har nt lust att sitta där hela dagen. ska utforska en annan del av stockholm imorgon tänkte jag:) G' night ppl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0