Waka Waka

Kvar att ordna innan jag beger mig till USA: 

- Fixa de sista med visumet
- Ny data (beställde en idag)
- Hälsokontroll
- Skicka efter mitt internationella körkort
- Betala räkningen till SI
- Avskedspartaj

sen e jag borta i ett år. asså helt serri tror fortf inte att de e sant.
att jag verkligen kommer va borta i ett helt år i USA. helt sjukt. men
jag ser fram emot de riktigt riktigt mkt. komma bort ett tag och träffa nytt folk.
ni kommer sakna mig fruktansvärt mkt de vet jag (; och tro mig jag kommer
sakna er meeeed....men de e dags nu. de närmar sig och fyfan va skooooj de ska bli:D de enda "jobbiga" och svåra just nu e de jävla visumet.. sjukt mkt man ska göra och skriva.. sen blir att åka till stockholm för att hämta de och fixa fingeravtryck och så.. men ska antagligen va kvar där i ngra dagar då och jobba och utforska stureplan(; riktigt roligt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0