A new day, blessed

morrning morrning, ny daag ny tisdag ! ja så e de.. börjar nu kl 9 .. vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, för vädret e knepigt.. just nu när jag kollar ut så e de lixom halv tradigt men endå varmt. för jag ser att folk går i tröja bara.. ska man va ute (vilket jag vill mest) eller ska vi sticka till stepingstone (de stora barn museumet som ligger i norwalk)med emelie och hennes lilla? hmmm svårt dilemma detta.. får se vad busarna vill, får gå ner och fråga dom (:!

haha asså sen jag vakna (typ 20min sen) så har jag sett 5 ekorrar genom mitt fönster.. kommer ihåg när jag först kom hit, jag va helt till mig för här e sjukt mkt ekorrar överallt.. har faktist aldrig sett så många ..hemma ser man dom lite då och då men endå inte sååå jätte ofta.. här e de precis som om att det e de enda djuret som finns , hahah! dom e exakt överallt i allas trädgårdar vart man än går.. och hemma e dom bruna men här e dom gråa!!  söta e dom iaf (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0