morrning young world

morrning, har precis vaknat.. solen lyser upp hela mitt rum idag, kan ju bara bli bra :)!
ska slänga på mig kläder. fixa frillan och sen gå ner & käka frulle ! börjar 9 idag, blir nog att jag tar den lilla och sticker till parken och har picknick. sebby ska på simskola så har bara sloane.. blir mysigt :)

annars bjuder jag på denna bilden, bara för hon klagar på att jag aldrig uppd min kära blogg .. men vet ni vad jag säger då, ni e säääääämst på att kommentera här så vrf ska jag uppd varje dag (; ha sua.

måste rusa, KYSS!  :D


Kommentarer
Postat av: Silvana Björk

Hej lilla gumman. Jag visste inte att man kunde skriva men gör ett försök.

Fin profilbild. Hoppas du får en skön picknick med lillflickan.

Här blir det nog regn idag.

Och du... Jag har ju sagt åt dej att du inte KAN ha storlek 50 i skor..Puss Puss

2011-04-16 @ 09:58:50
Postat av: svar: mami

Heeej, haha men bra nu har du listat ut hur man gör(;! ja men e dom inte snygga då ;P(skorna).. pusssss

2011-04-16 @ 15:25:15
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0