Time do up peace waves believe

tag sen nu.

helgen va hur bra som helst.!
fre- spenderade jag med lovisa, blev käk mallet & sen en film:)
lör- först wurk sen packa jag min väska och körde hem till jessica på kvällen. där hon carro och jennie satt och vina. jag tog igen de jag hade missat, sen vid halv 11 tog vi taxi ner till stamford. blev rätt in på en bar (tror den hete blackberry eller ja ngt med black iaf) . hade riktigt kul. sen gick vi bort till en annan bar med ngt random live rockband. mkt trevligt där med..(; precis innan vi skulle gå tbx till den andra baren så hoppa han sångaren i bandet ner från scenen mitt i allting och bort till mig.. han sa han ville ge mig en sak. så drar han upp en tröja som han tycket jag skulle få.. hahha snällgrabb! sparar vi. sen hoppa han upp igen och forts spela.. jag drog vidare med töserna sen tog vi taxi hem till jessica. lyckades dock trilla ner från en trappa, som jag & jessica skratta.. sen när jag skulle gå och lägga mig så hade jag ställt mitt glas med vatten i sängen sen somnat.. hahahha fail.! så där va helt blött i sängen sen när jag vakna ju..
sön- va riktigt mysig. vakna upp halvdö. käka lite sen körde vi ner till stamfordstation och mötte upp french & sen tåget in till NY:D äntliigeeen. gick in i lite affärer först när vi kom dit sen bara gick vi runder.. jag och french gick överallt.. NYC e så sjukt stort så varenda gång jag e där inne så går jag där jag aldrig varit förut.. så vi gick & gick. bort till union square/soho sen skulle hon möta en kompis och jag skulle bort till en bar och möta jessica och carro ..jag gick såklart vilse hundra gånger innan jag hitta dom, men de va mysigt för jag bara gick och kolla in allt. :D älskar de! jag kan gå i timmar och bara kolla på folken affärerna gatorna allt.. men ja sen efter någon timmes vandring så hitta jag dom .. inte nyktra dock haha. vi börja gå och rätt som de va så fick dom för sig att dom skulle tattuera sig.? haha sjuka. så de blev de, helt random.. dom va nöjda, jag drog iväg och mötte upp french igen vid grand central.. tog tåget hem med henne vid 8pm. helt sluuuut. hade gått i timmar och va svin hungrig. creeedz till mig som bara gjorde av med ca 15dollar på hela dan.. inte illa för att ha spenderat en hel dag i NY(;. när jag kom hem käka jag dirr. god mat va de, för whitney och paul hade haft vinbjudning på lör kvällen hos oss så där va mat över till mig (;..

tackar alla inblandade för en döbra wknd ;) !

nu e de tbx till verkligheten. har saknat mina pluttar, såg inte dom på hela dan igår. så dom va lika glada som jag imorrse när vi vakna haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0