Let's make saturday a good day

Igår blev de att jag åkte med sloane till en lekplats och mötte emma och hennes lilla där :) fint väder så de va mysigt. efter de när vi kom hem så byta jag om och stack till gymet en timme!! sen hem duscha byta om och bort till lovisa.. blev fredagsmys med en film:) stack hem sen vid 11 svin trött av någon anledning,!? fastna vid datan sen decka jag..

nu har jag precis vaknat, ska ner och ta lite & käka sen byta om och sticka bort och träna! bra start på morgonen.!!:) sen bort till target i stamford tänkte jag och fixa lite.. senare ska jag hem till jennie och sen  ikväll blir de utgång med hon jessica och carro :)!

btw, har ni hört ngt konstigare.. här (iaf i detta området) så om man har fått barn så skickar man ut ett mejl till grannar och vänner att man då har fött.. sen får alla "som vill" skriva upp sig på en lista att laga mat till den personen som då har fått barn.... har man då många vänner och bekanta så slipper man ju laga mat på ett bra taaag, för man får en måltid (plus efterrätt) av en familj varje dag...whitney har precis stått och fixat en massa till en granne som precis har fått.. hon har sagt att hon inte känner henne så väll men de e bara för att..  hahah hängde ni med eller?,bara jag som tkr de e sjukt?:P


sen, kolla detta snygga halsbandet jag fick med mig hem igår (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det hade ju varit nice om man gjort så här också när jag hade fått Casper, Haha! =) Hade nog inte vågat äta allt, tänk så stoppar någon ngt typ giftigt i maten.. : / Jag bara älskar läsa din blogg Sandy! =) Va rädd om dig!!

2011-04-17 @ 10:14:38
Postat av: svar: sandra

kolla så glad jag blev, hade ingen aning om att du läste min bloog (; hhihi.



ja men jag vet hur läskigt e nu inte de egentligen..man vet faktist aldrig med folket idag ! hade nog inte irktigt velat käka de om man nu inte känner dom så bra !



awee tack så mkt, kul och höra :) du med snäckan <3

2011-04-17 @ 15:28:05
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0