April showers bring May flowers

mysig dag. åkte först med barnen till barnes n nobel, läste lite böcker och så .. sen körde vi hemåt & lekte på baksidan i solen :) hade en liten picknick här ute med! sen sluta jag vid 1 och då kom lovisa och hämta upp mig, sen körde vi till sb. tog en frappe sen satte vi oss där ute och snacka en massa:) sen när jag kom hem igen så tog jag nannas (mormorns) vovve och gick en låång runda i skogen som ligger här i närheten.. nanna har varit här sen i fre, och hon ska stanna tills sön tror jag.. för vi ska fira påsk här tsm allihopa :)!

de ska bli kul och se vad vi kommer käka för påskmat.. för dom firar ju påsken stort här (som alla andra högtider) haha!. vi ska ha en massa gäster tydligen så de ska bli kul.. jag ska ge dom en liten påskpresent faktist.. ska baka en påskkaka, hade jag tänkt mig..kan alltid bli uppskattat ;)! de e så svårt och ge barnen massa påskgodis eftersom sloane e jordnötsallergiker.. så kör på hemmabak istl så jag slipper tänka på de.! high 5.

at Barnes n nobel 2day

skogen med Whiley
 

Sb med Lovisa :).

en liten baseball plan som ligger vid oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0