lovely april

god morgon gänget, folket alla ni själar som sitter och läser just nu.. 

igår va valet att antingen gå ut i stamford eller i norwalk. sket i båda och drog ut & käka sen bio med emma ist. de regna allt va grått och tradigt, kände mig halv sleten med så fick bli de.. hade trevligt, vi såg den nya filmen source code med hunken Jake gyllenhaal.. den va faktist bra, blev lite förvirrad ibland eller ja.. svårt och förklara ni får helt enkelt se den när den kommer(;.



annars då, va har denna fina dagen att bjuda på? startar med en freesh pw så här på morgonen, underbart :) sen ska jag träffa lovisa (den nya svensken som jag träffa för nn dag sen).. blir ut och visa henne runder lite överallt typ:) sen job vid 5..

solen skiner, hela mitt rum lyser upp:D bra bra bra !! keep up säger jag då.

take care, luv luv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0