At the same time u will

jaha var ska jag börja ? vet inte n'r jag skrev senast. hände inget spec så idag, varit och tränat först på morgonen. sen e barnen eller ja sloane e sjuk så tog de bara lugnt. lekte lite på baksidan sen gjorde vi smothie :) gott va de! tömde allt själv typ, hahaha. nä men vi  har bara gosat en massa idag :)! inget jätte roligt väder så vi missa inget ute precis (tuuur).. de e soligt och varmt så men de blåser sjukt mkt. men men får hoppas på finare i helgen! ..  hört att ni har de riktigt mysigt där hemma, njuuuut:) !

en sak som jag tkr e tradigt som jag sa till denise igår när vi skypa de e att man inte kan lägga upp bilder på barnen här.. jag respekterar såklart de, (plus att inom den förmedlingen som jag åker med så får man inte de) men endå de suger ju lite. för det är ju dom man vill visa, man vill ju visa er där hemma vad vi hittar på varje dag:) därför jag bara bloggar ibland för man blir inte så jätte pepp...använder mer denna som en musik & allt i allo blogg typ. skriver lite när jag känner att jag måste skriva av mig.. men visst de e alltid kul och uppdatera om dagarna för er , vill ju att ni ska hänga med på mitt äventyr så gott de går )! ni får njute av mina små inlägg som ploppar upp då och då, haha...

btw,  2v kvar sen e de Boston & Bruno som väntar, läääängtar ! :D
btw2. såg en riktigt hunk för första gången här idag faktist, cheeeeck .

ska ner nu & göra fruktsallad & kolla Burlesque :)! lavu gajs.


Kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0