Life has no limitations, except the ones you make

jag vet inte men jag är en rätt så djup person har jag kommit i underfund med.  jag kan lätt sätta mig ner vid stranden, inne på ett cafe eller bara ligga i min säng med musik i öronen och bara tänka på allt ! jag brukar oftast tänka på hur nöjd jag e med mitt liv & på alla nära som finns i mitt liv...

Whitney sa till mig häromdan att jag är en väldigt stark tjej som vet vad jag vill & som inte låter något komma i min väg för jag går min egen lilla väg.. hon sa att jag har en egenskap som gör att jag kommer gå långt här i livet. håll fast vid de! dom orden fick mig att sova gott den kvällen:)! skrev inte detta för att folk ska tycka jag är speciell för de e vi alla på vårt eget vis;), utan jag skrev detta för att visa att ord kan betyder så mycket för en:)  

just nu finns det så mycket som jag vill uppleva utanför sverige.. jag ser inte min framtid där hemma, det är för litet.. jag älskar att träffa nytt folk, lära mig nya saker, utmana mig själv & verkligen jobba hårt för de jag vill. jag är inte rädd för att göra saker på egen hand. för mig är det viktigt att leva livet fullt ut.. få ut så mycket utav de som de bara går & samtidigt njuta av dagarna. man vet aldrig hur morgondagen ser ut..för vissa kanske detta låter lite cheesy men för mig är de verkligen så!  brukar tänka att jag har varit fågel i mitt förra liv, jag tar mig dit vinden bär mig & jag känner mig så fri !(: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0