Happy easter

gick upp vid halv 8 imorse, käka och sen gjorde jag v mig.. man skulle va uppklädd och fin så fick leta fram ett snyggt hue ! sen vid hlav 9 körde vi till kyrkan i new canaan, & där va fullt med folk. verkligen en dag då alla går.. som tur va så var vi där tidigt så vi fick sittplats annars hade jag somnat (vilket jag nästan gjode endå, haha). jag lyckades faila totalt inne i kyrkan idag.. när kören hade sjungt sin första låt eller psalm eller va de e då börja jag applådera, vilket man inte gör i en kyrka förrens i slutet.. tänkte inte jag på, blev en pinsam tystnad där för en sek.. hahha. annars gick de faktist bra, de va trevligt.

& sen barnen sitter inte med inne i kyrkan tydligen utan dom lämnar man i de huset som e utanför.. så har dom typ kyrkskola där.. dom e uppdelade i åldersgrupper. sloane e med sina 2åringar & sen e då sebby med 4-5åringarna.. så dom ritar pysslar och så medans vi e inne i kyrkan. enkelt & smart endå för då slipper föräldrarna bråka runder med sina barn inne i kyrkan och försöka få dom att sitta ner helt still i en timme. haha..plus att föräldrarna får sån bipp-grej ni vet sån sändare som ringer. så om typ sloane gråter en massa så ringer dom på den så kan man komma och hämta sin unge om man vill.. hahah amerikanare dom kan ;) fast jag vet inte, vi kanske har sånt hemma med? har ingen aning faktist..

sen när vi kom hem så stack jag till gymet ett tag! efter de tog jag willey (hunden) och gick en pw med honom i en timme:) work work work ouuuuut! sen har vi haft riktigt fint väder idag, sjuuukt varmt & skönt!:)))

efter min pw så hoppa jag in i duschen sen va de dags för påskmat. blev sweet potatoes, potatis med någon röra, lax & något bröd som nana hade bakat (riktigt gotte bröd).. men jag vill inte kalla de mat precis mer något sånt plocke.. men de va svin gott iaf & mätt blev jag :))! sen käka vi tårta som jag och barnen hade slängt ihop.. jag åt en liten bit sen höll jag på att spricka. va så jävla mätt.. senare kom emma och hämta upp mig, sen blev de film hos henne .!

helmysig dag med fam,lovely!

GLAD PÅSK:) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0