Easter egg time

idag hade vi easter egg hunt här hemma hos oss..för er som inte vet så är de när barnen letar efter sina påskägg som e gömda, precis som hemma.. så kl 10 kom de lite gäster och en massa barn. jag hade ingen aning om de visste bara att dom skulle leta ägg men de va mat och hela fadderullan.. inte helt fel att vakna upp till dukat bord med en massa plocke och champagne, haha.. man brukar gömma påskäggen ute och ha allt de utomhus, men eftersom vädret knappast va de bästa idag så fick vi hålla oss inne. de har lixom öst ner heeeela dan idag ! intekul. jag vet inte om de bara va här hos oss som barnen fick typ xantal mini påskägg, istl för ett stort fullt med godis i? så som vi brukar ha hemma.. om de e någon au pair som läser min blogg,får ni gärna sä hur ni hade ert :)! iaf vi käka gott, dom fick sina påskägg och alla va nöjda och glada :)
kan sä att barnen va heelt speedade efter allt socker dom hade fått i sig. hahah helt galna blev dom..

lyckades ta lite bilder, har en hel del fler men dessa kan jag dela med er(;! 



vi hade lax, liten ostbricka, skinka, fruktsallad & lite annat gott ! och sen en bild på sebbys ägg som han hade lyckats samla på sig :) !

mysig dag & imorgon fortsätter påskfirandet.. då blir de upp tidigt för man ska till kyrkan (; jodå ! dom som inte brukar gå annars går på julen och påsken har jag hört..två stora högtider här i detta landet ! whitney sa att jag var välkommen om jag ville joina, & de vill jag faktist..har aldrig varit i en kyrka här, alltid kul med ngt nytt (:! sen efter ska vi ha påskmiddag här på eftermiddagen hos oss.. mer gotte mat. fan kommer rulla, blir extra träning hela veckan som kommer känner jag, hahah! & tradigt sur jag kommer bli om vädret inte e fint imorgon..just sayin' ! 


Kommentarer
Postat av: Silvana Björk

Så gott det ser ut. Förstår att du njuter,ja du saknar väl inte plockematen från båtarna förstår jag. Vi skulle varit där om du var hemma. Ha så kul och sköt om dej hjärtat. Puss Puss

2011-04-24 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0