-

Idag idag idag.. ja idag har de varit riktigt vaarmt och skönt här :)) sebby va dock sjuk idag så vi kunde inte åka iväg till någon lekplats eller ngt. utan vi stanna i  trädgården och lekte istl .. blåste bubblor, hade picknick och bara myste i solen :) vid 5 käka vi middag och sen gjorde jag dom redo för bedtime... när dom sen sov så satte jag igång min favorit film som jag har lånat på bibblan, Oliver Twist ! jag vet inte men de har alltid varit en favorit film enda sen jag första gången såg den när jag var liten. har alltid älskat den! 

Har ni tänkt på de, de e bara denna veckan kvar sen går vi in i maj.. MAJ månad redan! men de e endå bra, för nu e de bara denna helgen sen e de Boston :D! 

sen grattis till alla som fyllt år nu i apr :) tänker på er !


va tvungen att fota & visa er de mest amerikanska som finns typ haha. Cheerios (frukost flingor)! just a note (;

nu blir de sängen. night (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0