I dreamed a dream

is at my bed hehihoh.. ska snart bege mig till gymet sen mallet och möta upp jennie. ska fixa hotell och så inför nästa helg :)

ni alla har säkert drömt drömmar när ni vaknar upp och tänker "vaafan hände där".. & ja de hände mig inatt, haha..jag drömde att jag va inne i en bar så skulle gabby (vän från handbollen) & linda (denise syrra) lösa ut en parkeringsbiljett till min bil inne på baren . så när dom stod där och fxa med de så kom de in en kille som såg att linda hade en tatuering på handleden som va typ mörklila .. då bara flasha han sin Manchester United tatuering på bröstet för den va tydligen i samma färg? hahahha fråga mig inte ... men när jag kollar på han så kände jag igen han men jag kunde inte riktigt placera vem de va .. de va lixom ögonen jag kände igen ,sen när jag vaknar så bara kom jag på att de va ju Jude law den lilla räven.. haha så jävla bra dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0