Cherish your yesterdays

Jaha de va denna helgen de !! har spenderat mesta delen med lovisa :)
hämta upp henne idag vid 1 sen körde vi ut till Wallmart (oxå en en stor affär som har allt).. så nu känner jag att jag har visat henne typ dom flesta ställena som man kan handla på i norwalk ;D jag köpte bara flossing & en ny hårinpackning! behövande.c

sen stack vi bort till bibblan och lånade en massa filmer.. de e svin bra att man kan göra de, bara låna hur många man vill där och sen ha filmkväll:) blev iaf mat & filmmys hemma hos henne!
vi störde oss dock på en sak efter vi hade sett filmerna, var fan e alla hunkarna här i usa? weekend bout 2come.! 
 

jag testa nya skor igår i affären..LITEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0