Fist pump tuesday

håller tisdags ös just nu! fistpumping på G med lil wayne och jay sean (;! vill bara ut och svira nuuu. så de blir de i helgen. fre blir de NYC & lör blir de stamford :D så kul, för nu e de så mkt varmare än va de va för bara ngra veckor sen.. så nu blir man på party humör igen :D!  gott.

sen till min dag då. träffa french och lina på panera imorrse:) har inte sett french på ett bra tag nu, för hon åkte hem till frankrike & hälsa på under en vecka.. men nu e hon back:D planera en tripp till DC i slutet av mån:) aldrig fel, har dock redan varit där (när jag hälsa på Elina) men nu ska vi bo inne i DC så vi får se alla saker som vi vill se :) så ska bli kul. 


sen vid 3tiden tog jag båda busarna hiva in dom i bilen sen körde vi hem till jennie på playdate:) hennes två pojkar e i samma ålder som mina så de e perfekt ! lekte och hade oss där ett tag sen körde vi inom McDonkan drive in på hemvägen. fan första gången under hela min tid här som jag kör in till Donkan. haha har aldrig varit där faktist.. och bara från att se de utifrån , de va inte litet. lekland och hela fadderullan där inne.. kanske vi har hemma med på vissa ställen ? stort va de iaf. dom fick vars sin lilla happy meal och var nöjda hela bilresan tbx .. 

imorgon e de träning och wurk som gäller:) slutar 3 så jag e nöjd!
sovedags nu, night ! tänker på er, glöm nt de :))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0