The best of times is right now

Vilken sånglektion de va idag.. jag grät som en liten baby!

Min klass består av 10-12st och det är väldigt blandad ålder från min ålder upp till 60+.. och alla e där för dom gillar att sjunga & ha kul. de e inga krav på att man ska va störst bäst eller vackrast utan man bara sjunger.. vissa e där för dom vill komma ifrån sitt dusch-sjungande och faktist sjunga för andra folk, vissa e där för att kanske testa på en audition för någon skola eller idol, sen e vissa där för dom alltid har sjungt och underhållt i så många år och dom vill inte tappa de helt..de e så olika från person till person.. de e de som gör allt så härligt.. man blir så glad:)) men samtidigt så lär man sig jätte mycket, karen vår lärare e kanon :)). och varje vecka har vi där man ska uppträda en låt för klassen..riktigt bra tycker jag, för jag blir svinigt nervös varenda gång jag ska sjunga ingör någon.. så de e perfekt träning .. kan sä att idag gick de döbra (: high5.. ja sjöng, carrie underwoods - temporary home !

men ja tbx till varför jag böla.. där va en tjej idag som sjöng en låt till hennes pappa som gick bort nu i okt.. jag grät från de att musiken startades tills de att hon fick avbryta för hon inte klara av att sjunga hela.. de va så starkt gjort så ja gick upp till henne och krama om henne!

man ska va rädd om folken man har runt omkring sig och sluta hänga upp sig på små saker.. livet har så mycket mer att ge en.. de e inte alltid så lätt , men ta två minuter av ert liv och bara stanna upp, tänk på vilka ni har runt omkring er och hur lyckligt lottade ni e som fortfarande står! make peace not war!

Ja men de va nog allt från poet sandy för ikväll !  peace out, åtta town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0