Make your day awesome

random.

- tre ord. jag älskar gymet.
- fina underbara vår, äntligen på G!
- Bruno Mars & Boston om 4helger :D:D:D:D
- älskar mina två underbara busar !
- vill in till mitt älskade city nuuuuu.
- ska lära mig spela gittar en dag , mina fingrar ska fixa de
- jag har inte shoppat på hela veckan(4a dgr) :D stolt.
- sitter just nu & öser breezy i lurarna samtidigt som jag halv kollar på ninja assassin på tvn.
- blir nog ingen utgång i city imorgon så får vänta ända tills lör på att vina.. surt.
- har drömt dom senaste nätterna att jag tappar tänder? haha vrf.. spec mina framtänder. kul.
- jag lever i princip på sallad med vindruvor i (hahahh om ni ville veta). gott e de iaf :)) !
-jag e så jävla glad över min plånbok jag köpte för någon dag sen. röd & smaskig e den.
öppnar och stänger den hela tiden bara för att ..hahah
- hade en cable guy hos oss igår som fixa, såg att han hade lämnat sitt namn & nr inne på mitt rum innan han gick. hahah ja men tack?
- vill bara att hangover 2 ska komma ut nuuuu, som jag kommer spy den dagen hahahha ni måste asså se trailern
- adele kan sjunga
- tror de va allt för ikväll..

nu e de go' morgon för er del & go' natt för min:)
va rädd om er ! luuuvluuv .


the store that brings u to a whole new level !       KÄRLEK!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0