31

vilka dagar de har varit nu.. familjen åkte till main imorse.
igår va de "goodbye" party för jennie eftersom hon lämnar landet imorgon ... de va tårar och en jävla massa skratt . hade sjukt kul, jävla racerfylla.. jissseskrajst hahahaha ...fick för mig att lufta fötterna o benen genom french bilruta när vi skulle köra hem igår? sen hela kropppen, gick sådär om man säger så... sen bad jag henne stanna mitt på motorvägen så la jag mig där o softa ett tag.. jag decka på 2 sek när jag kom hem sen.. upp halv 8 dagen efter för att vinka av dom . yeeeeeey man va inte pigg .

gonna missu bigtime my friend <3

idag har jag umgåtts med emma en liten stund på dan, sen åkte jag hem för jag var tvungen att packa inför imorgon men slutade med att jag skypa med angelica o sen skulle jag köra hem till jennie en sista gång för att sä hejdå.. efter de körde jag till bibblan o lämna en massa filmer. sen hem till ludy hämta upp henne. dirr hem till mig , kääääka , datan och sen när klockan va 10 fick jag äntligen börjat packa  så nu e jag klar (;.,..

Nu ska jag sova, e mega sleeten.
Hörs när jag e tbx från semestern (:
 xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0