Just when you think it couldn't get any better

Hade kanon dagar i Florida när jag va där med Ludy på vår lilla semester :) vaaaaaaaaaaaarmt så in i helvete, ca 35-40 grader och världens klibb väder... de va härligt att köa till alla karuseller mitt på dagen hahahh.. sen e jag & ludy lika smarta, ingen utav oss kollat upp hur man kunde ta sig från flygplatsen till Hotellet. och för att slippa lägga alla våra pengar på taxi så valde vi den lokala bussen som tar en överallt. och kan ju sä så mkt som att vi va verkligen överallt i hela jävla Orlando hahahah! tanken va att vi skulle va på hotellet ca halv 3-3 men istl kom vi fram 7 efter vårt äventyr, kul va de iaf!


när vi sen kom hem från Florida (torsdagen) så decka jag dirr eftersom vi va hemma sent på kvällen.. paul (daddycool) både lämna och hämtade oss från flygplatsen.. blir tårögd så underbar värdfamilj man har :D:D:D!! di best.

Fre
tömde jag en vinare i min ensamhet, sen kom emma så blev de en till.. precis vad jag behövde !! sen dumpa hon av mig i stamford där jag träffade renate och celest :) blev en grymt bra kväll.. träffa min första jävla celeb ute, och de va ingen mindre än Katherine Heigl! hur glad tror ni jag var när jag såg att hon var där i lilla stamford av alla ställen hahaha? jag t.o.m gick upp och gav henne en kram bara för att ! kände mig liiiiite stalki men vafan man lever bara en gång säger dom (;! ville egentligen kyssa henne eftersom hon delat sina läppar med enligt mig en av världen snyggaste hunkar (Josh Duhamel) yaaaaammi ! men sket i de hahahah. vi tog en bild med henne, grymt nöjd va jag sen resten av den kvällen:D

Celest Me Renate N Katherine Heigl :D !

Lör bestod av lite fix och packning sen decka jag rätt gott!

Sön
bjöd först på 3h tågresa till Boston sen 5h bussresa till Main. världen sjukaste bussresa med världens konstigaste dude bredvid mig ! blev galen . kom iaf fram sen efter 12h resande, sleten hungrig och mega trött..

så nu har jag varit här i 3dgr, vi åker hem på tors. 8h bilfärd att se fram emot weeeei hahahha. blir nog bra ska ni se (; för er som undrar vad jag gör här, så bor mormorn här och familjen brukar åka hit en gång om året i aug för att hälsa på..Main e känt för att vara riktigt fint, och dom som säger detta ljuger ju verkligen inte.. helt underbart fint e här ! skriver om allt vi gjort och lägger in bilder (antingen här elr på face) sen när vi e hemma igen :)

kisses n hugs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0