If you wait, all that happens is that you get older"

dagarna består av lek & sol med busarna bio party filmkvällar gottemat nya kläder nya skor doktorer avskedsfester äventyr skype och mycket mer (:

denna helgen va lugn, fre kvällen åkte jag hem till emelie. vi laga (min nya fav mat) pasta m pesto & kyckling till de. finner inga ord !! sen passa vi hennes lilla H, när hon hade lagt sig så fortsatte vi att feta oss.. så de blev film glass & kladdkaka..yaaaaammi :) vi kolla Just go with it. har sett den 500 gånger nu tror jag. fortf lika jävla underbart bra ! lör l blev de först sb med Ludy. catcha up en massa, har inte setts sen Florida !. sen kl halv 1 skulle jag iväg & luncha med emelie emma o emmas bror som har kommit o hälsat på henne.. vi käka o hade trevligt, sen satte jag o emelie oss i bilen o skulle komma på vad vi kunde hitta på .. de blev gpsn och mot stamford.. bio bio bio.. vi såg Crazy Stupid Love.. riktigt bra ! vi skratta så vi grät hela jävla tiden.. och Ryan Goslin ..komsi..

Idag blev de skype med angelica o lille Idela lite ..mysunge längtar tills jag får se henne o min syrras översöta unge :D! inte klooogt, mkt nytt när man kommer hem ! 

& på tal om hem. de närmar sig med stormsteg. har nu bara 2mån kvar här i paradiset innan de bär hemåt. hem till alla er där hemma, till lilla sverige, lilla helsingborg.. kommer kännas sjukt konstigt, men ska dock bli kul o se era huen igen. krama & pussa på er :) har redan sagt see u later till mormorn här och whitneys bror som jag inte kommer se mer innan jag åker. Ibland ställer jag mig frågan, varför åka hem när man har världens bästa värdfamilj? världens bästa ungar som jag älskar mer än mitt eget liv? jag lever världens bästa liv här helt enkelt! men sen slår de mig. de e så jag e, de e så jag lever. älskar att se nya saker, få uppleva världen och träffa nytt folk.:) minnen för livet. men sen e de också alltid lika svårt att avsluta ett kapitel här i livet och börja på ett nytt. 

sätter punkt här & går och lägger mig. kiiiisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0