Irene is coming 2 town

Ska försöka va liiiite mer duktig här på bloggen tänkte jag, så jag håller er uppd. ska testa iaf (;

Nyheterna snackar om Orkanen Irene 24/7, tunnelbanorna inne i NYC har nu stängts av, tågen har slutat gå, vägar och broar har spärrats av & affärerna är helt slutsålda på vatten (iaf där jag bor).. 
jag är rätt lugn endå, för man kan endå inte göra ngt mer än att vänta och se.. den kanske inte blir så stor eller så kanske den blir enorm, ingen vet egentligen ! får se får se.. whitney har iaf köpt hem mat för ett helt år och en jävla massa vatten på flaskor, haha tur man har henne då.. helt hajpad. dom säger ju att orkanen ska komma inatt och sen vara hela dan imorgon. så det är imorgon det kommer va värst isf..

till ngt annat...igår blev de bio den nya Colombiana (med Zoe saldana) svin bra :) var och såg den med emma, sen släppte hon av mig utanför bb, där jag mötte upp ludy, renate och ett helt gäng andra tjejer. vi festa till de och hade kul :) sen hem o inta sovposition !

idag var de vakna , skypa dirr med mami, sen angelica :) nu sitter jag här framför datan (som jag har gjort hela dan typ) finns nt mkt mer att göra. de öser ner där ute så håller mig inne... saknar er alla där hemma kisses kisses!


whitney förbereder matkassar som vi ska ha i källaren, haaha go' den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0