Hurricane Irene stil going

stormen har fortf inte lagt sig. den kom först mellan 2-4am tiden inatt. sen har den bara hållt på sen dess. innan vid 12am tiden så va de rätt "lugnt" men nu har den börjat igen & den e riktigt kraftig.jag sov först på ovanvåningen inatt men vid 4 tiden vakna jag så då tog jag mitt pick o pack och la mig nere i källaren.. för de trädet utanför mitt fönster va sjukt ostadigt, tänkte att de kommer trilla vilken sek som helst. men imorse när jag gick upp så stod de fortf (dock har de trillat extrema grenar ner från de). plus att vi hade ett annat träd på baksidan som har trillat. inte på huset vilket va tuur !! tror jag håller mig i källaren inatt igen faktist..vi har iaf haft tur, för vi har inte förlorat strömmen eller vattnet så de håller vi tummarna på att de stannar så nu! men här e flera hundratals hus som är utan ström där vi bor och översvämningar... 

annars har dagen varit ...lugn.jag har inte gjort allt för mkt. sovit datan ätit toa filmer . hårt liv haha.. man skulle hålla sig inom hus fortf så va lia bra att göra de hela dan då. de goaste e att imorgon ska vi få tbx vår fina sol och de ska bli jätte fint väder igen.. can't wait !


Inne i Rowyaton (byn som ligger precis brevid min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0