We all hope for the best, but we gotta be prepared for the worst

håller er uppd om vad som händer här borta..
just nu e de riktigt mörkt och regnigt ute. de har varit grått och tradigt hela dagen, men de e lixom svart ute nu, lide läskigt (spec när man vet att de ska komma en orkan). busarna och whitney ska sova där nere ikväll, men jag håller mig där uppe. pallar nt asa ner allt. hoppas vi bara på att träden stannar där dom e!

sen ringde dom precis från polishuset och skicka ut sånt meddelande som dom gör till alla husen här. att man ska hålla sig inne, dom har även öppnat upp skolan så man kan gå dit om man söker skydd., massa sånt prat om säkerhet och så.. skänk en tanke till mig inatt så ska jag tänka på er med haha ! luwluw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0