Even a gray day, is a good day

som jag sa, kan inte sitta inne en hel dag utan att göra ett skit.. så jag drog hem till lisa en sväng.. eller ja jag va där ett tag, kom hem nu för en timme sen typ.. hade riktigt mysigt. solen va framme, de va skönt och vi bara njöt.. även om man e sjuk och sleten så kan man faktist göra ngt åt sin dag tycker jag (;! så vi satte ut två stolar och ett litet "bord" sen hade vi fika på hennes baksida..snacka om allt möjligt bla. om hennes födelsedagsfest som närmar sig!!limo, nyc och hela fadderullan , fint ska de va (;  sen kom en annan svensk aupair som jag inte träffat innan. snäll och söt tjej så vi satt och prata en massa & sen hjälpte vi lisa med hennes stora tårta som hon skulle fixa tills imorgon..

jag & lisa myser ute i solen..knappt seriöst hue då ..
summering: härlig söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0