@supersunday

var var var ska jag börja.. livet flyter på och varje dag är speciell!
jag åkte ju in till NYC och mötte amanda igår.. historian bakom amanda då, de är en tjej som bodde hos oss när jag var liten.. och då menar jag lite..  var typ 2-3 år men de sjukaste e att jag faktist kommer ihåg henne.. jag kommer inte ihåg att hon bodde där men jag kommer ihåg att vi alltid lekte på linbanan och jag kommer ihåg hennes ansikte hur hon såg ut och så.. vi hitta varandra på faceboken och sen skrev vi lite till varandra i början.. jag  fundera på att flytta till stcokholm ett tag och eftersom hon bor där så prata jag lite med henne om de och så.. men sen blev inte de av så jag flytta hit och vi prata inte så mkt .. så en dag så såg jag på hennes status att hon var i NY så jag fråga henne va hon gjorde här och så berätta jag att jag bor här nu och så.. så vi bestämmde oss för att träffas och sagt och gjort så träffades vi igår inne i NY.. kan de bli mer galet än så.. vi har inte setts sen jag var 2-3 och nu ses vi flera flera år senare i NYC för första gången.. vadå skadat.. men så kul de va.. vi satte oss först och luncha sen gick vi bort till ett fik som faktist heter Fika (svenskt fik).. tog en latté.. prata prata och prata.. sen gick vi runder lite tills vi bestämde oss för att åka till Union Square (jag hade inte varit där änu så hon visa mig runt överallt)..åkte in vid 12 och kom hem 8, hade verkligen den bästa dagen i NY:D

tog tåget hem sen rusa jag in till tvn @Grammyawards ! Lady antebellum var helt klart kvällens stora vinnare & dom kamma hem 5awards, jiseeskrajs så kul för dom .. dock tyckte jag de va lite tradigt att eminem bara tog hem 2awards båda i rap kategorierna (han va nominerad i 10kategorier).. hade varit kul om han faktist hade vunnit i en annan kategorier för en gångs skull.. men men kommer väll!  Esperanza Spalding’s vann "best new artist" och jag har ingen aning vem hon va? men så kul för henne. jag (och alla andra i världen) trodde seriöst jb skulle ta hem de priset.. men nädå ikke.. tror nog han blev lika chokad, haha (;..

ja de va iaf en del av min sönd, helt underbart bra va den :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0