Let go of the past and go for the future

Förkyld, ont i halsen, huevärk(skåne ftw) och bara allmänt seeeg.. detta e inte bra. har inte tid med någon jävla förkylning !! detta innebär ju då att de inte blir ngn träning eller sånglektion förens jag e frisk !!!  blir gaalen... hela familjen har legat hela veckan typ..både s&s har varit hemma från skolan och nu e de min tur.. men ska väll ta mig igenom dagarna endå!

kom precis hem från min acting kurs, så livet e ju inte helt fup:D börja ju förra tors så detta va andra lektionen.. riktigt kul e de :) e ca 10 st i gruppen och läraren han e så härlig..man lär sig verkligen att känna sig trygg uppe på scenen eftersom vi spenderar hela vår tid där.. vilket e bra, jag älskar de :) 

en annan sak som också e helt underbart är ju att vädret har vänt om man säger så.. från kallt och jävligt till varmt och då menar jag varmt utan-jacka-varmt !! ghaa blev så glad när jag tog mitt första steg utanför dörren idag och bara kände värmen så sköönt. snön smällter och jag njuuuuter! och imorgon ska de bli den varmaste dagen under hela veckan.. yeeeey ge mig ! koomigen nu ingen mer snö eller kyla..!

ingen annat jag har och skriva då? jo just de jag var riktigt flitig innan idag och slängde ihop en äppelpaj till alla.. jadå gott e de ! fast jag har själv inte hunnit smaka den än, haha får göra de imorgon (; jag fick blommor av familjen på alla hjärtans .. alltid lika söta (: jag behöver sommarkläder. eh va mer? jag lånade min första bok på bibblan igår, helt random så blev de peter pan.. mjodåsatte ska bli kul och se när jag hade tänkt läsa den..mina busar e sjukt roliga och härliga.. varenda gång dom gör något bra kör vi en up-highe-down-low-2-slow på de. hahah så in i hela helvetets söta dom små monsterna (; 

nä de går bra, livet flyter på och ja jag älskar de.. kanske låter lite cheezy varje gång jag skriver eller säger att jag älskar livet hela tiden, men varför ljuga? detta e verkligen mitt land, jag har hittat rätt.. folket, städerna, möjligheter allt...livet har så mycket att ge bara man jobbar hårt för de och satsar allt man har! I can smell my future .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0