my thoughts are all over the place

tankar tänker tankta? haha nä lite fel där. men de e så mycket jag tänker på hela tiden :).. framtiden som ser riktigt ljus ut just nu. tiden som bara rinner iväg. att jag faktist ska fylla 21 hela jävla år om några månader.Gyptian-holdyu underbart bra låt. paniken jag har för att jag fortfarande inte kan boka en sånglektion eller träna. måste fixa fram ett monolog till torsdagens actinglektion.helgen som kommer bjuder på en fin utgång. att jag snart får slänga in ett videoinlägg här.hur mkt jag saknar mina fina underbara vänner där hemma & våra bravader. våren var e den lixom, jag e reeedo!

påväg att ösa inne på bulls. all kärlek åt den kvällen !

Kommentarer
Postat av: angelica

åhh de va sista kvällen, kan vi inte leva den igen XD den va ju skadad ;) love it ,like i love you<3

2011-02-23 @ 18:18:11
Postat av: svar: angelica

ellerhur den va fruktansvärt underbar !!! ge mig tack. saknar dig hun <3

2011-02-26 @ 05:58:30
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0