rockin' day





lite bilder från idag, var på childrens museum i norwalk med busarna. de va faktist riktigt kul där:) sprang runder på dom olika stationerna som fanns och testa en massa... sen satte vi oss på caféet och luncha :) vid halv1 åkte vi hem, trötta och nöjda. där va verkligen 5miljoner folk där idag (kan ju bara bero på en sak dock, sportlovet) men sloane och sebby va jätte duktiga och höll sig vid mig så jag slapp kuta efter dom hela tiden (: åkte hem vid halv1.. sen kom jennie till mig vid 1, och vi körde ut till norwalk en snabb runda sen till sb i darien. hade en hel del att prata om, eftersom hon precis har kommit hem från sin resa:) snacka också om vad dagarna har att bjuda på lite längre fram:) mysig och bra dag !! vill också påpeka att snön håller på att smälta bort igen, yeeeeeeeees nöjd e jag. ska decka nu, gnatt luuvisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0