the day before the day

note: hade jätte mysigt hos jennie ikväll, tack för de hun. alltid lika kul och träffa dig (:!

annars....tagga lördag!! Imorgon ska lisa firas 21 år, vilket e stooooort här.. och då ska de firas stort med. så de blir först att jag sticker hem till henne några timmar innan, gör v mig, vaskar och taggar.. efter de så åker vi till en resturang som alla ska mötas på .. där vi ska käka. sen tar vi tåget in till NY. där står limon och väntar.. fint ska de va (; ska åka runder där inne i NYC, ta lite bilder och så sen ska den släppa oss alla utanför Greenhouse (stället vi ska till).. där inne väntar ett bord på oss & ja sen e de ju ös som gäller resten av kvällen.. OH FYI har köpt en läcker kläning som jag ska ha på mig.. rea rea!

kan ni fatta att jag inte har varit ute sen jag var i DC och de va i nov.. omg de va 3månader sen, de e illa.. eller e de de? nä faktist inte. tvärtom, har varit rätt skönt faktist. för de har varit riktigt riktigt kallt man har lixom inte alls kännt för utgång.  nä då tackar jag för alla underbara bio kvällar jag har haft istället.myys e de:D visst vissa helger har man ju faktist velat vakna upp med huet fortf på dansgolvet, men de har gått!! nu när våren/sommaren e påväg kommer man ju inte spendera sina fre lör kvällar framför bioduken varje helg precis..de e ju då man lever.. maxat(:!!


Bild: rhoooooodos !! kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0