Friday i feel u

ja man ligger ju inte på topp här precis.. men har haft en del att göra så har inte riktigt hunnit.. va har jag gjort då? ja i ons(trorjag de va) så var jag ute och gick en runda med emelie, min lille buse och hennes..riktigt härligt väder,vi gick bort till sb och tog en fika... igår körde jag hem till french en runda och käka frulle där..:) planera lite och hade oss. idag har jag varit med sloane på morgonen eftersom hon e sjuk.. hon har spytt x antal gånger, så synd. hoppas bara nu inte jag får något sånt mög. jag sanerar mig var 5min.. ska.inte.bli.sjuk.igen. då dör jag för nu håller min eviga förkylning på att släppa så inget mer nu tack !! 

just nu ska jag snabbt hem till en tysk kompis som bor här vid mig.. sen om 1h ska jag köra hem till jennie i stamford . blir en massa mys med tacos och snack ikväll :) behövs. skriver sen...take care luuvis (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0