One hand in the air for the big city

Ja de va som sagt svin kul i lör.. först träffa jag andrea. vi gick ut en runda (FYI så va de underbart väder)prata & hade oss, sen körde vi & fixa lisas present.. efter de styrde vi oss hem till mig så jag fick hämtat sovgrejor (eftersom jag skulle decka hos lisa på kvällen)...

vår lilla promenad (:

sen körde jag andrea hem och sen vidare till lisas place.. vi vina gjode v oss och tagga..sen kom hennes kompis och hämtade oss och körde oss till resturangen som vi skulle va på.. världens bilfärd ner dit haha.. tror jag sa att nicki minaj va min gudinna 17gånger hahaha... iaf när vi kom dit så käka vi, sjöng för lisa och hade de trevligt.. sen rörde vi oss bort till tågstationen. In till Grand central och sen upp på ett hotel.. vänta på limon som skulle komma.. och ja efter ett litet tag så såg man den vita limon komma rullandes..vi åkte asså runder i 2h och bara njöt.. vina, skratta, tog bilder, sjöööng, tog random bilder ut genom fönstret på folket (hahahah).. sen åkte vi bort till Brooklyn bron och tog bilder.. efter de släpptes vi av utanför greenhouse(cluben vi skulle va på).. haha så sjukt de va, där kom vi i en vit limo, tror alla som stod där vände sig om just då ! sen stod vi där i kön i någon minut träffa även amanda och hennes kompis :) kom in gratis återigen helnöjd, och sen gick man loss ... dom spela den bästa musiken någonsin (önska verkligen dom kunde spela sånt hemma).. alla låtar va lixom ös, och man kände till dom.. så braaaa ! packat med folk men de vadådå(; sen vandra jag & ett par tyska tjejor (som va med under kvällen) bort till GC.. men där va stäng ju såklart så vi bestämde oss för att vänta inne på MCdonkan.. jo visst där va en liten knubbe mexicanare som jobba där inne och han va creepy as hell. några andra tjejor snea på han och kalla dit polisen.. vi stack till ett annat ställe istället sen bort till GC när de öppna igen.. tog första tåget hem kl.5.35 sen taxi hem till lisa (som fortf va inne i ny).. hon skulle vänta med sin kompis där inne på hennes tåg tbx till WDC men jag orka inte va kvar va svin trött så jag åkte hem sålänge..satte på tvn & decka... kan sä att limon va nog kvällens höjdare ! greenhouse med men de va bara så sjukt och åka rundor med värsta party neonljuset och ljudet inne i bilen genom NYC.. vinglas som hängde och boxar med is. ähe bra va de! så en lyckad första utekväll i NYC måste jag sä (: !



haha taaggad (kommer fler bilder sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0