Life is short, so make it what you wanna

hänt hänt hänt? ja vad har hänt.. livet flyter på och jag verkligen älskar varenda sekund ! dagar som e dryga e trots allt underbara :D man får se allt på den ljusa sidan, så blir de bra (; älskade usa säger jag bara!
längtar verkligen tills våren kommer nu (haha tror jag ni har fattat redan, men endå)... börjar skolan nästa vecka med, så kul.min acting cours e de som börjar först sen veckan därpå e de musikhistoria och sen singing cours:D... så fullt schema nu fram tills mars/april månad..ska bli kul att komma igång och träffa lite nytt folk och läsa kurser som man ser framemot! sen igår jobbade jag som vanligt skolorna var ju inställda igår och dagen därpå, haha ! vrf inte lixom? men sen på kvällen igår så stack jag & sara till (jag e sämst på att komma ihåg namn på ställen) men de va glass snestreck food place ! mysigt. först vars en och sen dela vi på en till,gott va de !
 
Bild: glassen vi dela på , såååå god !

idag har jag varit ledig hela långa dagen.. så halv 11 körde jag och sara och fixa en viktig grej :D gotte ! sen körde vi till norwalk och åt på en japansk resturang.. efter de skulle hon tvunget till MCdonkan tog drivein.. så hon fick sin milkshake..sen skulle hon hem och jobba. då drog jag mig hemåt.

Bild: sara och hennes bönor, min mat och sen hennes mat!

sen begav jag mig till mallet för jag skulle möta jennie där.. stockholmaren från i lördes, så jäkla go e hon :) ! snacka en massa massa massa.. innan hon kom hade jag gått loss där ett tag och ja jag handla hem två nya ringar, två tröjor ett par byxor & ett par pilotbrillor :) megabra ! hem iaf vid 9. missa idol aaaaaa men får se de på nätet !LA denna gången ju, viktigt..blev dock ingen träning på hel dan, illa. får ta de imorgon ! KYSS  tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0