i gotta keep my aim gotta make the big shots

enkel men mysig dag som dom flesta dagarna! först jobbade jag 9-11. körde till biblioteket med sloane eftersom jag bara hade henne imorrse. så vi kolla lite böcker, busa rundor och sen hade w anmält oss till en 2årskurs som dom håller där.. vi sjöng sånger, dansa och lyssna på sagor.. sen kom w och hämta henne eftersom hon skulle till doktorn (kolla sitt öra bara).. jag körde hemåt, nörda framför datan ett litet tag sen vid 12 körde jag till new canaan sb och mötte french. loong time no see så blev en massa gossip :) alltid lika kul och ses. hon jobbar rätt mkt så vi hinner inte ses så mkt på veckodagarna.. sen iaf körde jag hemåt. har städat mitt rum eller ja sorterar bland alla papper man fick när man åkte hit och så.. jag e sämst på att hålla reda på papper.. men nu så ska de nog va bra hoppas vi på ...gosh de e så mkt som händer på en dag faktist, så skulle man skrivit allt så hade man fått skriva en bok.. så dessa små uppd får bli bra (:.kan iaf skriva att whitney har åkt iväg över helgen för hon skulle på någon yogagrej som hon fick i födelsedagspresent.. så detta e första helgen som jag faktist jobbar hela helgen.. så ska snart decka, imorgon e de träning & jobb som gäller:) LLL

dagens citat:
oh oh hey hoo
- who r u calling a hoe?
hahah man kan inget annat än älska 92.3 NOW med nick cannon, den enda radiokanalen som förgyllar min dag ! just sayin'(;


vårt bibliotek täckt av snö ! ja varför inte ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0