once u cross the line u can't change ur mind

super bowl super bowl super bowl.. ja de va en upplevelese i sig (; jag verkligen älska att se de, fotbollen, reklamen och allt. jag var spikad haha.. halftime was suuuuper & bep gjorde verkligen en show !! men fergie's röst e inte min favorit precis. inget illa mot henne (eller hennes HUNK till pojkvän, ghaaa). och får inte glömma usher som också uppträdde några minuter och gjorde en sån show som bara han kan göra(;..men ja iaf ! vi hade jätte trevligt här hemma med vännerna som kom, ljudet på högsta volym & en massa barn överallt.. ja de va ös. och precis innan jag skulle gå och lägga mig sär whitney: - so sandy, now ur a real american huh?
svar på detta var ju - hell to the yeah !!

dagen då:
-träning
-target
-lunchat på cosy
-jobb
-firat paul med saft och kaka... jag köpte sån energi dricka i paket som jag vet han dricker.. tkt jag va smart faktist:) så där tänkte jag till & glad blev han. tradigt som fan att få blommor och sånt mög hela tiden ju...jag tkr inte om att ge de heller så detta va perfa !  har varit mkt kalas & firande nu på sistonde, bara för dom fyller år så tätt..först va de sloane i dec sen julafton & allt de, sen whitney i jan & paul nu i feb.. nu dröjer de iaf lite till min födelsedag (21sledna år, jiiiseskrajs de kommer bli gaalet);D sen sebby i aug ! rätt skönt. 

livet e underbart night luuvies (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0